Μέρος 3 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Ο δεύτερος και τρίτος οργασμός, ήρθαν πολύ γρήγορα και τα υγρά της ξανα πετάχτηκαν στο πρόσωπο μου καθώς φώναζε από ηδονή. Ποτέ μου δεν την ξανάκανα γλειφομούνι για τόσο μεγάλο χρονικο διάστημα και όταν ήρθε και ο τέταρτος οργασμος εκπλάγηκα. επίσης και αυτή εκπλάγηκε που είχε 4 οργασμο.


μετά τον τέταρτο οργασμό, αποφάσισε να ξεκουραστεί. καθάρισε το πρόσωπό μου και έπεσε να ξεκουραστεί στο στήθος μου. καθώς έπεφτε πάνω στο στήθος μου μου είπε "αρκετά για σήμερα."


Γίνε το Next TOP Model στο BongaCams



"Τέσσερις"..την διόρθωσα..η δουλειά που έκανα είναι για τέσσερις ημέρες όχι για μια.


"Για σένα, όχι για μένα" μου απάντησε.


"Και μάλλον θα χρειαστώ την πούτσα σου σύντομα" μου είπε πονηρά...


"Θα το έχεις ξυρισμένο συνέχεια το μουνί σου;"


"Αν θα το γλείφεις έτσι ωραία ναι θα το έχω ξυρισμένο συνέχεια το μουνί μου…"


"καλά έχεις δίκαιο...η δουλειά που έκανα σήμερα θα μετράει για 1 ημέρα μόνο και όχι 4"


Γέλασε πονηρά και με φίλησε και ταυτόχρονα γεύτηκε και την γεύση των υγρών της από το στόμα μου… Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα και βγάλαμε ´ολα μας τα ρούχα..μπήκαμε στο κρεβάτι και μόλις κατάλαβα ότι η πουτσα μου ήταν πάρα πολύ σκληρή.


Με έσπρωξε και έπεσα στο κρεβάτι και με φιλησε. αμέσως μετά άρπαξε την πούτσα μου και την έχωσε στο καυτό και υγρό μουνί της. Το ξυρισμένο μουνί της ήταν πάρα πολύ απαλό και μου άρεσε πολύ το αίσθημα.


Ξεκουράστηκε για λίγο και άρχισε να δουλεύει έντονα πάνω στην πούτσα μου. Έμπηξε τα νύχια της στο στήθος μου και ξεκίνησε να πηδάει πάνω στην πούτσα μου βιαια και νόμιζα ότι η πούτσα μου θα σπάσει. Κατάλαβα ότι κοντεύει σε οργασμό και της άρπαξα τις ρώγες της και τις έσφιξα. Τότε άκουσα ένα μουργκρητό και κατάλαβα ότι είχε οργασμό.


Μέρος 4 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 3 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 3 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας